středa 19. listopadu 2014

Začátek

Tak trošku z nudy jsem coural po internetu a hledal nějakou zajímavou MMO hru. Ve spoustě odkazů mně upoutal jeden - ekonomická hra s možností vydělat skutečné peníze. Market Glory. Jak jsem psal na začátku, nudil jsem se a tak jsem se rozhodl si trošku přivydělat.
Registrace proběhla rychle, vyplnění jednoduchého registračního formuláře, klik na potvrzovací email a jsem tady. Penízky pojďte ke mně ...
Aha, tak až takhle jednoduché to zase není. Na začátku totiž nemám nic. Tak jak na to. Je tu nabídka Work - práce, tak hurá, jde se vydělávat. Zapsal jsem se do práce a po chvilce jsem zjistil, že výdělek nestojí za nic. A ta daň! Později jsem přišel na to, jak vydělávat víc, ale to až později.
Další možnost, kterou tady mám je Fight - souboj. Tak dobře, zkusíme někoho porazit. Je tu na výběr několik soupeřů. Většinou hráči, kteří již delší dobu nehráli. Zkusím hned prvního, má stejnou hodnotu energie jako já a už tu 2 měsíce nebyl. Souboj trvá 10 minut a po něm dostávám odměnu za souboj. Nic moc, ale už jsem zjistil, jak tyto odměny zlepšovat. Každý den 10 soubojů, takže dneska něco našetřím, zítra už vydělám víc.
Den druhý. Včera jsem na soubojích vydělal 0,67 czk. Dneska si za ně v local market koupím mléko a noviny. Přidávají energii a od množství energie se odvozuje výše odměny za vyhraný souboj. Takže postup je následující: nakoupit energii - 10x souboj a jít pracovat. Pracovat můžete jednou za den, nejdříve po 24 hodinách. Moc za práci sice není, ale každý třetí den soustavné práce dostanete bonus a ten už za to stojí.
Třetí den postup stejný. Nakoupit více energie (noviny, mléko) deset soubojů, práce (dneska s bonusem).
Příště napíšu něco o tom, jak si založit svoji vlastní společnost. Zde se už výdělky zajímavě zvyšují.
Chtece-li si to také zkusit, registrujte se zde:

Market Glory

Žádné komentáře:

Okomentovat